Autorzy Payday 2: Crimewave Edition chcą wycisnąć z PS4 i Xboksa One ile się da

Autorzy Payday 2: Crimewave Edition chcą wycisnąć z PS4 i Xboksa One ile się da
26.02.2015 11:37
Autorzy Payday 2: Crimewave Edition chcą wycisnąć z PS4 i Xboksa One ile się da
marcindmjqtx
marcindmjqtx

Oznacza to, że gra nie będzie identyczna na obu platformach. Ale na 60 fpsów nie mamy co liczyć.

Payday 2 przeskoczy na nowe platformy latem. Razem ze wszystkimi dodatkami wydanymi do tej pory do wersji pecetowej.

Kudos dla autorów za brak chęci wydawania podstawki i dodatkowego wyciągania rąk po pieniądze za trącące już myszką misje, bronie czy bohaterów. Almir Listo - producent - w rozmowie z Videogamerem stwierdził, że celem jego ekipy jest wydanie gry na PS4 i Xboksie One tak, by jej zawartość odpowiadała temu, co znajdujemy obecnie w Payday 2 na PC. A potem równolegle rozwijać te wersje o nowe płatne i darmowe dodatki.

Jeśli idzie o technikalia, to gra będzie działać w rozdzielczości 1080p na obu konsolach, ale do 60 fpsów raczej nie dociągnie. Listo spodziewa się, że będzie to raczej 35/40 fps. Dodaje też, że wersje na PS4 i Xboksie One nie będą identyczne.

Chcemy wcisnąć ile się da[...]Mówienie o identyczności byłoby nie fair, bo załóżmy hipotetycznie, że możemy na PS4 zrobić niektóre rzeczy lepiej, niż na Xboksie One. Czemu mielibyśmy tego nie zrobić? Jeśli możemy wycisnąć więcej, poprawić płynność animacji czy cokolwiek, dlaczego mielibyśmy nie skorzystać? Pytania wydają się retoryczne, choć na przykład w przypadku Ubisoftu wcale takie nie były. Tamta firma postanowiła ujednolicić Assassin's Creed: Unity na PS4 i Xboksie One, by "uniknąć niepotrzebnych dysput". Którą drogę wolicie?

[źródło: Videogamer]

Maciej Kowalik

326983337900595242
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)