Autorzy Overwatch i Crossout rozwiewają nadzieje na międzykonsolowe granie

Pamiętacie, gdy trzymaliśmy za to kciuki?

Autorzy Overwatch i Crossout rozwiewają nadzieje na międzykonsolowe granie
Maciej Kowalik

22.05.2017 | aktual.: 22.05.2017 11:23

No, dobra - ja dalej trzymam, bo z pewnością byłaby to najfajniejsza dla graczy nowinka, jaką dostarczyłaby nam obecna generacja. Gdy autorzy Rocket League dawali znać, że wystarczy chwila, by ich gra pozwalała na wspólne granie użytkowników PlayStation 4 i Xboksa One, wydawało się, że rewolucja zaraz się rozpocznie.

Oprócz graczy, entuzjastycznie do sprawy podchodził Microsoft, deklarując gotowość do współpracy. Również Blizzard twierdził, że przygląda się sprawie międzykonsolowych meczów. Pomysł na starcia konsola kontra pecet firma odstrzeliła natomiast od razu, wiadomo czemu.

Obraz

Kaplan zapewnia jednak, że nie zamierza odpuszczać. Rozumie powody biznesowe zamkniętych ekosystemów, ale obiecuje przypominać Sony i Microsoftowi, że tego chcą gracze.

Przecież nic nie jest niemożliwe, prawda?

Ups. W ten sposób wszelkie nadzieje dotyczące takiego grania w Crossout rozwiewa Anton Yudintsev - prezes Gaijin Entertanment.

Crossout: Gameplay Showcase 2016

Xboksa One i PS4 dopisano do listy platform tej samochodowej rozwałki free-tu-play dopiero przy ogłoszeniu, że 30 maja startuje jej otwarta beta. Gaijin ma jednak doświadczenie w temacie łączenia różnych systemów - War Thunder był wszak chyba pierwszą grą, która umożliwiała posiadaczom PS4 latanie z pecetowcami. W rozmowie z WCCFTech prezes nie wyjaśnia dlaczego konkretnie granie międzykonsolowe jest niemożliwe. Ot - nie i już.

Myślicie, że w tym tunelu pojawi się jeszcze jakieś światełko?

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps4xbox one
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.