Australijskie Guitar Hero 5 i Forza Motorsport 3 będą przekonywać do bezpiecznej jazdy
07.09.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:19
The Transport Accident Commission of Victoria czyli komisja zajmująca się wypadkami drogowymi w stanie Victoria w Autralii będzie nakłaniać do bezpiecznej jazdy poprzez gry wideo dzięki podpisaniu umowy z agencją reklamową Massive Inc. Potrafi to robić dość drastycznie, co możecie zobaczyć na powyższym filmiku, ale chyba także na tyle sugestywnie, by nie przejść obok takiego przekazu obojętnie.
Tego rodzaju kampanii społecznej Australijczycy (bo tyko ten kraj obejmuje umowa) raczej nie zobaczą w Forza Motorsport 3 i Guitar Hero 5, sądzę, że będą to raczej umieszczone w świecie gry billboardy itp. elementy. Kampania zagości pewnie wyłącznie na konsoli Microsoftu, bo to do tej firmy należy wspomniana już agencja reklamowa zajmująca się grami wideo. Nie da się ukryć, że ze względu na grupę docelową, tytuły dobrano naprawdę nieźle i jeśli ktoś dzięki temu zrezygnuje ze sprawdzania czy umie w realnej rzeczywistości jeździć równie szybko jak w Forzie to będzie to sukces.
[via Kotaku]