Apex Legends z 2,5 miliona graczy w 24 godziny

Ktoś w Electronic Arts zaciera ręce.

Apex Legends z 2,5 miliona graczy w 24 godziny

06.02.2019 18:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wygląda na to, że wolta w postaci zapowiedzenia gry i jednoczesnego jej wydania okazała się dla Electronic Arts bardzo skuteczna. W ciągu 24 godzin od premiery w Apex Legends zagrało 2,5 miliona graczy. Maksymalna ilość osób grających w tym samym czasie osiągnęła zaś 600 tysięcy.

Warto wspomnieć, że odbyło się to w klimacie ogólnego zadowolenia graczy i bez jakichś większych problemów technicznych. Jasne, zdarzają się błędy, jak zawsze, ale w porównaniu z niedawnym demem Anthema debiut Apex Legends należy uznać za jak najbardziej udany.

Meet Gibraltar – Apex Legends Character Trailer

Wydawca Apex Legends, chwaląc się wynikami, obiecał jednocześnie regularne wspieranie gry uaktualnieniami i dodatkową zawartością. Pojawią się nowe tryby rozgrywki i bohaterowie, niewykluczona jest też premiera na urządzeniach mobilnych.

Powiedział podczas rozmowy z inwestorami Andrew Wilson, CEO Electronic Arts.

Obraz

Ja z kolei zagrałem wczoraj kilka meczów i chociaż tylko utwierdziły mnie one, że Battle Royale to nie jest zabawa dla mnie (głównie dlatego, że polega na biegnięciu przez pustą mapę aż umrę), to jakość wykonania robi wrażenie.

Poruszanie się jest szybkie i responsywne, strzelanie (nawet jak nie trafiam, he he) bardzo satysfakcjonujące, a wszystko razem jako produkt sprawia wrażenie dopieszczonego i dobrze przemyślanego.

Wisienką na torcie jest to, że gra pozwala na respawn (chociaż oczywiście bardzo utrudniony i ograniczony - trzeba się mocno postarać, by wskrzesić członka drużyny). Byłoby bardzo dziwnie, jakby w grze od Respawn Entertainment nie było respawnu, he he.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościelectronic artsRespawn Entertainment
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.