Anthem zaraz po premierze może liczyć na zastrzyk nowej zawartości
Czy BioWare spełni pokładane w nich przez wydawcę nadzieje?
Premiera Anthem już blisko, testy VIP jak i otwarte już za nami, a BioWare obiecuje, że po premierze zrobi wszystko, by zatrzymać graczy jak najdłużej. Twórcy zdradzili jak mniej więcej będzie wyglądał kalendarz darmowych rozszerzeń (pieniądze wydamy głównie na mikropłatności). Zawartość dodatkowa podzielona będzie na trzy akty, a pierwszy z nich ukaże się już w marcu, około miesiąc po premierze gry.
Każdy akt nie będzie przy tym jednorazowym strzałem - w ramach otwierającego sezon na dodatki Echoes of Reality otrzymamy łącznie trzy aktualizacje. Twórcy obiecują dorzucić nowe nagrody i wydarzenia, rozwinąć system progresji, a także dorzucić nowe lochy, nagrody i wyzwania. Generalnie twórcom mocno zależy na rozbudowywaniu endgame'u tak, żeby wykształcić społeczność wiernych fanów. Już wyśrubowane poziomy trudności z bety i opisy tych niedostępnych pokazują, że rozbudowywać własną potęgę będzie można równie długo co np. w Diablo III.
Anthem - pancerze bojowe w akcji
Nie wiadomo natomiast, co z resztą rozszerzeń - na jaki okres rozłożą się te wszystkie dodatki. BioWare musi jednak działać szybko, by przyciągnąć graczy. EA ma bowiem dość spore oczekiwania, jeżeli chodzi o sprzedaż tytułu. Wydawca chciałby, by do końca marca rozeszło się co najmniej 5 milionów egzemplarzy - co w połączeniu z "ostatnią szansą" dla BioWare nie brzmi szczególnie dobrze. Premiera już 22 lutego, wczesny dostęp rusza natomiast tydzień wcześniej. Na razie zaś firma podzieliła się z graczami materiałem prezentującym dostępne typy pancerzy bojowych.
Krzysztof Kempski