Andrew Spinks zdradza, że pracuje nad Terrarią 2

Ten to ma zacięcie.

Andrew Spinks zdradza, że pracuje nad Terrarią 2
marcindmjqtx

03.10.2013 | aktual.: 05.01.2016 15:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jeszcze dobrze nie ostygły dyski, na których dwa dni temu wylądował wielki i darmowy dodatek (niby patch, ale jak dodatek) do pierwszej Terrarii. Twórca zdradza, że na tym nie koniec jego planów. Od jakiegoś czasu robi tajemniczy projekt - a imię jego, Terraria 2.

Wszystko zaczyna się układać w logiczną całość. Jeszcze w lutym Andrew "Redigit" Spinks był zmęczony Terrarią i zrezygnował jej robienia, poświęcając czas rodzinie. A to, czego się nauczył, chciał wykorzystać przy innym, lepszym projekcie. Niedawno wrócił, by tchnąć nowego ducha w starą dobrą Terrarię. Zupełnie nic nie wskazywało. że kroi się część druga, zwłaszcza, że Spinks nie ma aż tyle czasu:

Gdy rzuciłem Terrarię, planowałem sobie, że do dziś będę już w połowie nowego projektu. Tak się jednak nie stało, bo zamiast tego zdecydowałem się zrobić jeszcze jedną aktualizację, by ucieszyć fanów. A ci są bardzo wdzięczni. Społeczność fanów Terrarii jest aktywna i wierna. Dlatego Spinks nie chce ich porzucać, planuje dodać wreszcie końcowego bossa i specjalną aktualizację na Halloween. I może coś jeszcze.

Jednocześnie zdecydował się jednak na stworzenie nowej gry, bo wie, że jego pierwsza produkcja ma swoje ograniczenia. Gdy powstawała twórca nie przewidywał takiego zainteresowania i rozbudowywania swojej gry. Chciałby do niej dodać nowe rzeczy, ale nie ma już jak. W drugiej części planuje masę punktów stycznych z oryginałem, ale też zupełnie nowe elementy (to w sumie uniwersalny przepis na każdą kontynuację):

W Terrarii 2 chciałbym zawrzeć naprawdę nieskończoną liczbę światów, żebyś nie był przywiązany do jednego. Inne plany to porządny końcowy boss, więcej środowisk, inny model łupów i rozwoju postaci i kto wie, co jeszcze.

Pozostaje życzyć twórcy powodzenia, bo zamierza ten projekt sfinansować sam. Terrarię zrobił sam, zajęło mu to 4 miesiące, a jedyne za co zapłacił to oprawa dźwiękowa. Zarobił na niej tyle, że nie będzie musiał korzystać z Kickstartera ani innych form crowdfoundingu.

Wolę nie prosić o pieniądze na ufundowanie moich projektów.

Trzymam kciuki i idę rozgryzać patch 1.2. Zanim Spinks zrobi kolejny.

Swoją drogą, plan nieskończonych światów brzmi jak plan na Starbound, projekt, który robi grafik Finn Brice, który współpracował przy Terrarii. Kroją się więc podobne gry, o których wiadomo tylko jedno - nie wiadomo, kiedy wyjdą. Choć Starbound pewnie szybciej.

Paweł Kamiński

[RPS]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.