Superhot wreszcie na PS4. Zarówno ten zwykły, jak i VR-owy

Superhot wreszcie na PS4. Zarówno ten zwykły, jak i VR-owy16.06.2017 09:36
Paweł Olszewski

Premiera to kwestia "kilku najbliższych tygodni", macie więc czas na znalezienie w szafie swojego PlayStation VR.

Na łamach Polygamii napisałem już bardzo dużo dobrego o polskim Superhocie. Czy to w recenzji, czy we wrażeniach z ogrywania jego VR-owej wersji. To świetna gra, która jest przemyślana, ma niebanalną historię, a po jej przejściu szereg wyzwań, które okazjonalnie włączam sobie do dziś. Superhot VR to natomiast zupełnie nowa gra w znanym uniwersum, skonstruowana z myślą o wirtualnej rzeczywistości. Podstawowe zasady się nie zmieniają - czas wciąż płynie tylko wtedy, kiedy się ruszamy. Poziomy są jednak tak zbudowane, żeby zaliczać je bez chodzenia i wiążących się z tym mdłości. Stojąc w miejscu można, a wręcz trzeba jednak kucać, wychylać się na wszystkie strony i mieć oczy dookoła głowy. Więcej przeczytacie o tym w dedykowanym tekście.

SUPERHOT VR - PSVR Accolades Trailer | E3 2017

Oba Superhoty pojawią się wkrótce na PS4. Jako dwie niezależne gry na PS Store lub paczka złożona z obydwu tytułów. Nie znamy ceny ani dokładnej daty premiery. Nie wiemy też, ile taka paczka będzie tańsza od pojedynczych zakupów. A te w tej chwili na Steamie wycenione są na 23 euro każda. Podstawowa wersja gry na Xboksa One kosztuje natomiast 79,99 zł, nie liczyłbym więc, że bundle będzie kosztował poniżej "stówki" - 150 zł będzie tu nawet niezłą ceną. No i do komfortowej zabawy trzeba doliczyć jeszcze PS Move'y, jeżeli ich nie macie. Granie w VR-owego Superhota na zwykłym padzie raczej mija się z celem (a nawet nie jestem pewny, czy w ogóle się w ten sposób grać da). Mając tylko DualaShocka warto ograniczyć się do zwykłej wersji.

Jak widać na powyższych obrazkach, Superhot VR pojawił się na E3. W zajawiającym wersję na PS4 wpisie na blogu PlayStation twórcy zdradzają natomiast, że Superhot VR to jedna z najszybciej sprzedających się VR-owych gier. Wcale mnie to nie dziwi. Tytuł początkowo dostępny był tylko na Oculus Rifta, później dostał wsparcie Vive'a i pojawił się na Steamie. Teraz ma wylądować na PS Store. Co dalej? Jakaś odchudzona wersja na mobilne Gear VR, pełnoprawna "dwójka", a może zupełnie coś nowego? Łódzcy deweloperzy zawiesili sobie cholernie wysoko poprzeczkę, ale czekamy z niecierpliwością.

Paweł Olszewski

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.