Profesjonalny mecz w Warcrafta III: Reforged dokończony na wersji klasycznej

Profesjonalny mecz w Warcrafta III: Reforged dokończony na wersji klasycznej25.02.2020 10:24
Bartosz Witoszka

Powód: jeden z graczy został dwukrotnie rozłączony z serwerem.

Temat Warcrafta III: Reforged wraca jak bumerang i choć gra miała być naprawiana kolejnymi aktualizacjami poprawiającymi optymalizację czy samo działanie tytułu – o czym zapewniali zarówno deweloperzy, jak i prezes Blizzarda, J. Allen Brack – produkcja dalej potrafi płatać figle i to w najmniej oczekiwanym momencie.

ThorZaIN vs Moon disconnect

Przekonał się o tym Marcus “ThorZaIN” Eklöf, czyli uczestnik DreamHack Warcraft III Open Anaheim 2020, jednego z pierwszych LAN-owych turniej, na którym zawodnicy mieli pojedynkować się w odświeżonej wersji trzeciego Warcrafta. Pula nagród nie wynosiła może wiele, bo raptem 25 tysięcy dolarów, ale zwycięstwo zapewniało udział w prestiżowym turniej Warcraft III Championship 2020. Podczas jednego z ćwierćfinałów, który rozgrywał się pomiędzy wspomnianym zawodnikiem ze Szwecji, a Koreańczykiem Jang “Moon” Jae Ho, pierwszy z uczestników został wyrzucony z serwera. Sytuacja była o tyle nieprzyjemna, bo to właśnie “ThorZaIN” miał znaczną przewagę w tym pojedynku, a wielu komentatorów wieszczyło jego zwycięstwo.

ThorZaIN vs Moon disconnect 2

Cóż, nie jest to nic nadzwyczajnego w grach sieciowych, dlatego zarządzono powtórkę i Szwed ponownie osiągnął przewagę, po czym (tak, zgadliście) został ponownie rozłączony z serwerami “Reforged”. Ostatecznie skończyło się to przesiadką na wersję podstawową – trzeci mecz rozegrano w Warcrafcie III z 2002 roku,  gdzie zwycięzcą okazał się “Moon”. Marcus Eklöf nie krył rozgoryczenia porażką, o czym napisał na swoim Twitterze, jednak w dalszej części turnieju, koreański zawodnik udowodnił, że jego zwycięstwo nie było przypadkiem, bowiem to właśnie on wygrał cały turniej.

Rozłączenie z serwerem to chyba jedna z większych bolączek wszystkich gier sieciowych, a tracą na niej głównie gracze i w większości przypadków dzieje się to nie z ich winy. Pomijam oczywiście przypadki niestabilnego łącza, ale jak na razie deweloperzy nie znaleźli sposobu na wynagrodzenie graczom błędów czy strat wynikających z braków w infrastrukturze sieciowej.

Bartek Witoszka

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.