Plotki o śmierci Dead Island 2 znowu okazały się przesadzone

Plotki o śmierci Dead Island 2 znowu okazały się przesadzone21.11.2016 15:42
Maciej Kowalik

Koch Media twierdzi, że marka jest dla firmy kluczowa. Dlatego... przeniesie ją na komórki.

Dawno nie słyszeliśmy nic o marce, która narodziła się w naszym Techlandzie, ale jest własnością Deep Silver, jednej ze spółek Koch Media. Pierwotnie zapowiedziana na 2015 rok jest obecnie jedną z niewiadomych branży. W marcu dowiedzieliśmy się tylko, że studio Yager już nad Dead Island 2 nie pracuje. Zlecenie przekazano Sumo Digital, gdzie ponoć prace postępują pełną parą. CEO Koch Media Klemens Kundratitz w rozmowie z MCV przekonuje, że marka Dead Island jest dla jego firmy absolutnie kluczowa. Dead Island 2 ma się pod nowym dachem świetnie, ale trwają też prace nad innymi projektami. Jednym z nich jest gra mobilna, ale nie wyczerpuje ona całej listy.

W czasie gdy stawiający na zupełnie inny typ zabawy niż jedynka sequel smażył się w developerskim piekiełku, Deep Silver wypuściło na rynek dwa tytuły z Dead Island w tytule, ale ani w wypadku Escape Dead Island, ani Dead Island: Epidemic nie można mówić o sukcesie. Dość powiedzieć, że będące przedstawicielem gatunku MOBA Epidemic uśmiercono zanim gra zdołała wyczołgać się z Wczesnego Dostępu na Steamie.

ESCAPE DEAD ISLAND Trailer

Wielkim optymizmem nie napawa fakt, że choć prezes mówi o tych projektach, to nie ma do zaprezentowania nic nowego. W przypadku gry na platformy przenośne nie wiemy nawet jaki gatunek i model biznesowy będzie prezentowała. Jest tu więc sporo obiecanek. Ale przynajmniej wiemy, że Dead Island żyje. Nie żeby było mi strasznie potrzebne do szczęścia po świetnym Dying Light od Techlandu, ale może urodzi się z tego coś ciekawego - jakieś skrzyżowanie oryginału z pomysłami, przez które niektórzy nie mogą doczekać się powrotu Franka Westa w Dead Rising 4.

Autorzy jedynki w luźnych rozmowach przyznają, że sami są ciekawi, co z marką zrobi inny developer. Pytanie, kiedy ta ciekawość zostanie zaspokojona jest wciąż otwarte.

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.