Need for Speed Rivals nadciąga na nowe i stare platformy

Need for Speed Rivals nadciąga na nowe i stare platformy23.05.2013 17:18
marcindmjqtx

Nad nową odsłoną taśmociągu dłubie Criterion do spółki z Ghost Games. Mamy zwiastun i pierwsze obrazki.

Czy w EA naprawdę skończyły się pomysły na nazwy? Najpierw wałkowanie na okrągło podtytułów Hot Pursuit i Most Wanted, teraz nazwa Need for Speed Rivals kojarząca się z PSP-kową odsłoną cyklu z 2005 roku.

Nowa część NfS wykorzysta silnik Frostbite 3, a jej podstawowym celem jest danie graczom swobody przełączania się między singlem a multi. Brzmi jak coś, co przerabialiśmy już na tej generacji konsol całe lata temu z Burnout Paradise. Od tego samego Criterion.

Zadba o to funkcja AllDrive, pozwalająca graczom do woli wskakiwać i wyskakiwać ze świata innych graczy. To wciąż nie brzmi jak coś, czego w grach nie było, ale podawany przez twórców przykład już bardziej działa na wyobraźnię. Gracze niezależnie od siebie uciekający policji mogą wpaść na siebie, a wówczas Rivals zamieni się w grę kooperacyjną, zmieniając cel zadania i punktację. I te zmiany w locie mogą zaowocować czymś faktycznie ciekawym. W tym aspekcie jedyną różnicą między platformami ma być fakt, że na Xbox One wykorzystamy Smart Glassa "do interakcji z grą". Choć nie wiadomo jeszcze, w jakim zakresie.

Tym razem zjeździmy asfalt w Redview County, przy otwartym świecie i z możliwością wyboru między ulicznym ściganiem oraz ściganiem tych, którzy się ścigają - czyli jako policjant. Tzw. Speedpoints będziemy zbierać za udane ucieczki i kupimy za nie nowe auta lub gadżety - turbo bądź EMP. Będzie trochę jak w ruletce - punktów będzie do zyskania coraz więcej, ale jednocześnie możemy stracić wszystkie, jeśli w porę się nie wycofamy. Jako stróż prawa będziemy odblokowywać nowe radiowozy i bonusy typu blokada drogowa lub wsparcie helikoptera.

Do gry wróci Ferrari (pierwszy raz od 7 lat), będzie nieco zmieniony Autolog, oczywiście nie zabraknie dowolności w malowaniu auta i wyborze rejestracji. Gra pojawi się na PS3 i X360 19 listopada, na konsole nowej generacji zawita później. Będzie też wersja PC.

Najważniejsza wiadomość brzmi: nowego Burnouta w najbliższej przyszłości nie będzie.

Marcin Kosman

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.