Cyberpunk 2077. Microsoft zabiera głos w sprawie zwrotów gry na Xboksa

Cyberpunk 2077. Microsoft zabiera głos w sprawie zwrotów gry na Xboksa18.12.2020 18:56
Cyberpunk 2077
Źródło zdjęć: © CD Projekt Red

Pojawiło się stanowisko Microsoftu w sprawie refundowania Cyberpunka 2077. I jest to dobra wiadomość: jeśli gra nie spełnia waszych oczekiwań, możecie ją zwrócić. Wyjaśniamy, jakie są warunki rozpatrzenia zwrotu.

Najpierw CD Projekt RED przepraszał za "Cyberpunka 2077", potem gra wylatuje z PS Store do odwołania. Twórcy pracują nad poprawkami i zapewniają, że wszyscy, którzy nie są zadowoleni z gry, mogą ją zwrócić. Otrzymają oczywiście również pełen zwrot kosztów. 

Aby było to możliwe, CPR musiał dojść do porozumienia z Sony, które wcześniej nie oferowało zwrotów za gry kupione cyfrowo. I chociaż Microsoft taką politykę stosuje od dawna, to w głowach wielu graczy pojawiła się ostrzegawcza lampka: czy w przypadku zwrotu kopii na Xboksa, również możemy liczyć na zwrot pełnej kwoty

Odpowiedź brzmi: tak, co potwierdził Microsoft na swoim oficjalnym kanale na Twitterze: 

- Cyberpunk 2077: aby zapewnić każdemu graczowi doświadczenie, jakiego oczekuje na konsoli Xbox, rozszerzymy naszą dotychczasową politykę zwrotów, aby oferować pełny zwrot pieniędzy każdemu, kto kupił "Cyberpunk 2077" cyfrowo w sklepie Microsoft Store, aż do odwołania - czytamy w komunikacie opublikowanym 18 grudnia przez Microsoft

Dodatkowo firma podkreśliła, że wcześniej również uwzględniała większość reklamacji dotyczących "Cyberpunka 2077". Jednocześnie przypominamy, że na razie Microsoft i CD Projekt RED nie prowadzą rozmów w sprawie wycofania gry ze sprzedaży.

Jak zażądać pieniędzy za zakupy w sklepie Xbox? 

Jeżeli kupiliście cyfrową kopię "Cyberpunka 2077" na konsolę Xbox i nie jesteście zadowoleni z działania gry, to możecie zażądać zwrotu pieniędzy przez stronę Pomocy. W tym celu należy zalogować się na swoje konto Xbox i wybrać zamówienie, które chcemy anulować. Następnie wybieramy opcję Zgłoś żądanie zwrotu kosztów. 

Na stronie Xbox czytamy, że "w przypadku większości zakupów po upływie 14 dni nie można uzyskać zwrotu kosztów", więc warto się pospieszyć, jeśli nie jesteście zadowoleni z gry kupionej na premierze. 

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.