Call of Duty: WW2 - fabuła, data premiery i pierwsze screenshoty

Call of Duty: WW2 - fabuła, data premiery i pierwsze screenshoty24.04.2017 19:02

Kolejne informacje na temat gry wyciekły przed ich oficjalnym ujawnieniem przez Activision.

Activison w zeszłym tygodniu poinformowało, że zgodnie z wcześniejszymi plotkami następna cześć Call of Duty nosiła będzie podtytuł WW2 i toczyć się będzie w czasach II wojny światowej. Firma podała jednocześnie, że więcej szczegółów na temat gry poznać mamy już w środę, 26 kwietnia. Internet, oczywiście, nie mógł poczekać nawet tych kilku dni.

I tak, jak donosi serwis Charlie Intel, do sieci wyciekły materiały marketingowe z Australii. Najpewniej przygotowane zostały na potrzeby sieci handlowych, mając zachęcać graczy do składania zamówień przedpremierowych. Z tekstu na ulotce dowiadujemy się przede wszystkim daty premiery - 3 listopada 2017. Poza tym podaje ona kilka nieznanych wcześniej informacji na temat samej gry.

Dowiadujemy się więc, że - jak można się było domyśleć - jej fabuła rozpocznie się od lądowania w Normandii, przenosząc później graczy do udziału w bitwach na terenie najważniejszych miejsc Europy. W trakcie jej przebiegu doświadczyć mamy prawdziwego braterstwa i bezwzględnej natury wojny przeciwko mocarstwu, chcącemu zniewolić cały świat. Wszystko to, rzecz jasna, przedstawione w niezwykle realistycznej oprawie, możliwej tylko w serii Call of Duty.

Co nieco ciekawsze, w grze znajdzie się również miejsce dla oddzielnego trybu współpracy. Opowie on własną historię, inną niż w kampanii dla pojedynczego gracza. Warto też podkreślić, że materiał zachęca do rozgrywki „ze znajomymi” (liczba mnoga), można więc przypuszczać, że współpraca nie będzie ograniczona do dwóch osób.

Z materiału wynika również, że gracze, którzy złożą zamówienia przedpremierowe, dostaną dostęp do zamkniętych beta testów.

Nieco wcześniej, niż Activision planowało, w sieci pojawiły się również pierwsze screenshoty z Call of Duty: WW2. Na krótką chwilę pojawiły się one na oficjalnej stronie Call of Duty, by szybko zostać zastąpione innymi. Ale w Internecie, jak powszechnie wiadomo, nic nie ginie. Te obrazki to jedynie miniaturki, wyświetlane na stronie logowania, stąd ich mała rozdzielczość.

I oczywiście nic tu nowego, a tego typu obrazki widzieliśmy już w historii gier mnóstwo razy, ale jakoś… Nie wiem, trochę wbrew zdrowemu rozsądkowi bardzo chcę zobaczyć lądowanie w Normandii we współczesnej grze i nowoczesnej grafice.

Dominik Gąska

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.