Autorzy FTL łączą siły z Chrisem Avellone, by stworzyć Into the Breach

Autorzy FTL łączą siły z Chrisem Avellone, by stworzyć Into the Breach13.02.2017 10:32
Maciej Kowalik

Są na sali fani Pacific Rim?

FTL: Faster Than Light było jedną z głośniejszych historii 2012 roku. Dwuosobowa ekipa Subset Games dłubała sobie przy kosmicznym "rogaliku", polegającym na zarządzaniem chaosem na statku kosmicznym. Tu jakaś nagroda na konkursie dla niezależnych twórców, tam jakaś inna. Ale nie musiałoby być o nich głośno, gdyby nie zbiórka na Kickstarterze na dokończenie projektu. Chcieli 10 tysięcy dolarów, ale pomysł chwycił i zebrali 20 razy więcej, w jakimś stopniu przyczyniając się do boomu na społecznościowe finansowanie gier.

FTL okazało się takim sukcesem, że w przypadku Into the Breach, ekipa Subset Games nie musi wracać na Kickstartera. A przynajmniej jeszcze nie teraz. Rzućmy okiem, bo to inny typ rozgrywki.

[vimeo id="203014674"]

I ja już jestem na tak. Obejrzałem powyższy zwiastun kilka razy i wyłapałem kilka fajnych detali, które pozwalają sądzić, że pod rozpikselowaną skorupą będzie czaić się sporo pomysłów na urozmaicenie zabawy. Jak chociażby wykorzystywanie terenu do walki. Całkiem dosłownie, bo mechy (będzie można je modyfikować) czerpią zasilanie z budynków, które obcy chcą zniszczyć. Wierzę, że przełoży się to na sporo główkowania.

Zamiast kosmicznego "rogalika", taktyczna turówka w duchu Advance Wars, w której uzbrojone w mechy resztki ludzkości walczą z potworami, przybywającymi z wnętrza planety. Brzmi znajomo? Nie wiadomo czy Into the Breach wyjdzie w okolicach premiery Pacific Rim: Uprising (luty 2018), bo nie ma jeszcze daty premiery. Ale nie miałbym nic przeciwko, bo pewnie z miejsca zostałoby okrzyknięte najlepszą grową (nieoficjalną) adaptacją hollywoodzkiego widowiska. Ta oficjalna jest straszna.

[1/5]
[2/5]
[3/5]
[4/5]
[5/5]

Za muzykę w Into The Breach znów odpowiada Ben Prunty, świat gry wyczaruje i opisze Chris Avellone, który współpracował już z Subset przy okazji rozszerzonego wydania FTL. Premiera na Steamie? "Gdy gra będzie gotowa", ale prace trwają od 2014 roku, więc... Możemy trzymać kciuki, by była bliżej niż dalej. Ken Levine trzyma.

Maciej Kowalik

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.