Afterfall: InSanity - listopad, PC, 99zł i cztery nowe obrazki
Afterfall: InSanity - premiera w listopadzie, na PC, za 99zł. Zainteresowani?
marcindmjqtx
06.09.2011 | aktual.: 06.01.2016 12:09
Porozmawialiśmy dzisiaj z Tomaszem Majką z Nicolas Entertainment Group o Afterfall Insanity. Zanim jednak opublikujemy nasz wywiad wideo, czas na kluczowe fakty o tej produkcji.
- premiera gry na PC ma mieć miejsce w listopadzie
- cena pudełkowa to 99zł, gra będzie też dostępna na Steam
- nie są znane jeszcze wymagania sprzętowe, ale na starszych pecetach Afterfall może działać gorzej
- wersja na Xboksa 360 jest zawieszona, poszukiwany jest nowy wydawca
- wg Tomasza Majki to Nicolas Entertainment Group zerwało kontakt z wydawcą
- od ostatniego pokazu gry zmieniło się podobno bardzo dużo, jeżeli chodzi o technologię i wygląd Afterfalla, fabuła, bohater i świat pozostały bez zmian
- dodatki do gry są oczywiście w planach
- produkcja gry od przejścia na Unreal Engine trwała 18 miesięcy
- w szczytowych momentach produkcji zespół liczył do 50 osób
- budżet gry ma nie przekroczyć 10 milionów złotych
- zakładana sprzedaż na wszystkie 3 platformy to ok miliona egzemplarzy - PC - 200-300 tysięcy
- planowane są kolejne produkcje, ale Nicolas na razie nie chce o nich rozmawiać (mimo, że wcześniej ogłaszano start prac nad Afterfall: Czarnobyl)
- Afterfall ma mieć sprytną kampanię marketingową. Na stronie projektu są publikowane opowiadania ze świata gry, NEG z kolei skupia się na dodatkowej warstwie muzycznej
To tylko wybrane informacje. Cały wywiad, wraz z prezentacją nowych fragmentów rozgrywki już niebawem. Piotr Gnyp