Adrian Chmielarz o najważniejszych elementach Bulletstorm

Nie tak dawno Konrad wprost zasypał nas informacjami o Bulletstorm i chyba wszyscy mamy już w głowie pewien obraz tej produkcji. Poniżej znajdziecie nowy film z prezentacji gier EA, w którym Adrian Chmielarz opowiada o kluczowych dla rozgrywki rozwiązaniach, które znajdą się w grze.

Adrian Chmielarz o najważniejszych elementach Bulletstorm
marcindmjqtx

24.05.2010 | aktual.: 12.01.2016 15:26

W naszym wywiadzie Adrian wyjaśnia:

Tanya Jessen, która była wcześniej producentką Gearsów, teraz Bulletstorma, nazywa to "circle of awesome": robisz zajebiste rzeczy, aby mieć dostęp do zajebistych rzeczy, aby robić jeszcze bardziej zajebiste rzeczy FPSy to bardzo popularny gatunek, więc każdy, ciekawy pomysł jest tu na wagę złota.

Dzięki, Maciek!

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.