Adrian Chmielarz demonstruje multiplayer w Bulletstorm

O tym, że w Bulletstorm będziemy mogli siać zniszczenie również z innymi graczami w trybie przypominającym wszechobecną "hordę" już pisaliśmy. No właśnie - przypominającym, ale jednak mającym swoje smaczki. Sami zobaczcie.

marcindmjqtx

07.12.2010 | aktual.: 21.01.2016 17:46

Do zaliczenia kolejnej wali przeciwników nie wystarczy pozabijanie ich wszystkich. Jak wiecie, Bulletstorm przyznaje punkty za szczególnie efektowne mordy dokonane na wrogach i to właśnie odpowiednią ich ilość musimy zebrać, by przejść do następnego poziomu.

Przy czterech graczach ekran wręcz roi się od nazw skillshotów i premii punktowych, więc stawiam, że najpopularniejszym komunikatem wykrzykiwanym w trakcie meczów będzie "Eeeeej, widzieliście TO!!!".

Poza Anarchy, Adrian opowiada też o drugim trybie - Echo. Nie jest to tryb wieloosobowy, ale wprowadza korespondencyjną rywalizację między graczami. Wrzuca on gracza na wybraną planszę z kampanii, odziera ją ze wszystkich elementów fabularnych i pozwala skupić się na możliwie efektownym i wysoko punktowanym eliminowaniu przeciwników. Celem jest oczywiście pobicie wyników innych.

A system skillshot stwarza wiele możliwości, choć nie wszystkie pomysły się do niego załapały. Adrian zdradza, że People Can Fly nie udało się wrzucić do gry combosa polegającego na wyrzuceniu wroga w powietrze, rozczłonkowaniu go nad sobą i czekaniu na krwawy prysznic...

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360electronic arts
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.