Activision wspiera DJ Hero pomimo słabej sprzedaży
Jeśli spojrzeć na wyniki sprzedaży DJ Hero to widać, że gra ta poniosła na rynku gier kompletną porażkę, nie zniechęca to jednak Activision do dalszego wspierania tej produkcji.
18.01.2010 13:55
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Mówił o tym Bobby Kotick, jego zdaniem DJ Hero to zupełnie nowa i innowacyjna produkcja i właśnie dlatego nie przyjęła się zbyt dobrze, a przy tworzeniu nowych marek zawsze trzeba brać pod uwagę pewne ryzyko. Jako punkt odniesienia podał pierwsze gry wyprodukowane przez znane studia (Infinity Ward, Treyarch, Raven i Neversoft), które także na początku nie radziły sobie zbyt dobrze.
"DJ Hero to naprawdę innowacyjny produkt. Nie mogę się doczekać aż zobaczycie kolejną odsłonę.
O to właśnie chodzi, zostajemy przy tej grze. Trzymamy się jej i zrobimy to dobrze, ale będzie mniej gier, lepszych gier. To nasza strategia".
Nie są to tylko puste słowa, gdyż w przygotowaniu jest już DJ Hero 2.
fot.: Activision