Activision mocno wierzy w Blur
Kilka dni temu pisałem, że Bizarre Creations było strasznie zawiedzione wsparciem marketingowym Microsoftu dla PGR 4, ale wszystko wskazuje na to, że z Activision będzie inaczej. Ponieważ wydawca ten jest praktycznie nieobecny na rynku gier wyścigowych, mocno wierzy, że Blur to zmieni. Ba, ambicje są nawet większe, co dobitnie wyraził Michael Griffith, CEO Activision:
11.05.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:46
Z biznesowej perspektywy, liczymy, że Blur będzie dla gier wyścigowych tym, czym Call of Duty było dla FPS. Taki był cel, gdy pozyskaliśmy Bizarre Creations dla dewelopingu tej gry. Blur ma być dużą zmianą w tym gatunku i wygląda obecnie na bardzo mocny tytuł.Gra ma być po raz pierwszy pokazany na tragach E3. Nie mogę się doczekać, bo mocno wierzę w umiejętności Bizarre Creations.
[via MCV]