Activision: Liczba zamówień przedpremierowych maleje

Eric Hirshberg jest przekonany, że Destiny pobije rekord preorderów dla nowych marek, ale zauważa, że gracze nie wykładają już pieniędzy przed premierą tak chętnie jak kiedyś.

Activision: Liczba zamówień przedpremierowych maleje
marcindmjqtx

06.08.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:32

Szef Activision Publishing przekonywał inwestorów, że malejąca liczba zamówień przedpremierowych dotyczy całej branży, a nie tylko gier wydawanych przez Activision. Jego zdaniem jest kilka przyczyn takiego stanu rzeczy. Chodzi między innymi o wzrost znaczenia cyfrowej dystrybucji na konsolach nowej generacji. W zapomnienie odeszły też czasy, w których w dniu premiery gry klient odchodził ze sklepu bez pudełka, bo wszystkie sztuki zostały sprzedane. A przecież to właśnie w odpowiedzi na takie sytuacje składano zamówienia przedpremierowe. Ostatnim czynnikiem jest malejąca popularność gier na konsole poprzedniej generacji.

Powołując się na globalny trend Hirshberg chciał uspokoić inwestorów. Dodał też, że liczba zamówień przedpremierowych nie jest jedynym wyznacznikiem pozwalającym ocenić potencjał gry do zostania sprzedażowym hitem. Inne narzędzia, którymi dysponuje mają wskazywać na to, ze Destiny pobije rekord preorderów dla nowych marek, a Call of Duty: Advanced Warfare będzie najczęściej zamawianą przed premierą grą w tym roku.

Jeśli liczba preorderów faktycznie maleje, to chyba możemy spodziewać się, że wydawcy będą starali przekonywać nas do nich ciekawszymi dodatkami. Skórka dla postaci czy inny wygląd broni mogą ustąpić miejsca bonusom pokroju mini-kampanii na pokładzie USCSS Nostromo, która niedawno mocno podzieliła graczy.

[źródło: GamesIndustry]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościactivisiondestiny
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.