A zwycięzcami The International 4 w Dotę 2 zostaje...

(werble)

A zwycięzcami The International 4 w Dotę 2 zostaje...
marcindmjqtx

...chińska drużyna Newbee, która w finale pokonała Vici Gaming 3:1 i zdobyła pięć milionów dolarów, największą nagrodę jaką przyznano w e-sporcie.

fot. dota2.com

Drugie miejsce zajęli także Chińczycy z Vici Gaming (1.475.699 dolarów), a trzecie amerykańska drużyna Evil Geniuses (1.038.455 $). Dalej plasują się:

4. Team DK (819.833 $)

5.-6. LGD Gaming i Cloud 9 (655.866 $)

7.-8. Invictus Gaming i Natus Vincere (519.227 $)

Wczorajsze spotkanie finałowe zaczęło się dobrze dla Vici Gaming, którzy wygrali pierwszy mecz. Jednak potem Newbee wzięło się za siebie i pewnie wygrało kolejne 3 mecze (grano do 3 zwycięstw, tzw. bo5). Wedle opinii części widzów wygrali nawet zbyt pewnie, kontrując przeciwników już w fazie wybierania bohaterów, na czym ucierpiało widowisko - dwie gry trwały raptem po 15 minut. Zabawna wpadka przydarzyła się też na jednym ze streamów, gdzie nie wyłączono mikrofonów i dało się usłyszeć opinie komentatorów.

TI4 "noob" stream gives us a peak behind the scenes.

  • w grze - 429 tys.
  • Twitch - 385 tys.
  • zhanqi.tv - 216 tys.
  • 17173.com - 120 tys.
  • fengyunzhibo.com - 38 tys.
  • yy.com - 65 tys.
  • douyutv.com - 36 tys.

Należy też dodać oglądających w TV: turniej był transmitowany na kanale ESPN2 (najlepsze momenty) oraz ESPN3 (całość), co spotkało się z różnymi reakcjami.

Fot. blog.dota2.com

Paweł Kamiński

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.