A zatem z Sony i cross-playem wracamy do Psyonix oraz Rocket League

Tam wszak cała awantura się prawdziwie rozpoczęła.

A zatem z Sony i cross-playem wracamy do Psyonix oraz Rocket League
Adam Piechota

19.10.2018 09:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Gwoli przypomnienia - Japończycy nareszcie obalili ścianę pychy i zaczynają eksperymentować z multiplatformowym graniem przez sieć. Jako tytuł do beta testów wybrano, rzecz jasna, największą grę świata, czyli Fortnite’a. Włodarze firmy podkreślali, że tak skomplikowane zmiany wymagają ogromu prac, prosili o cierpliwość, ale jednocześnie zapewniali, iż przy dobrych wiatrach usługa zacznie pojawiać się również w innych produkcjach. Z całkiem oczywistych powodów zachęciło to do publicznej wypowiedzi przedstawicieli Psyonix - zespołu, który jako pierwszy wytknął Sony cross-playowe grzeszki.

W cytacie przeczytacie o RocketID. Jest to system połączenia swoich kont w grze, dzięki któremu zachowamy tę samą listę znajomych oraz drużyn podczas przeskakiwania z Xboksa czy peceta na Swicha. Rzecz miała zadebiutować właściwie niebawem.

Jeśli dostaną pozwolenie, zauważcie. Mogłoby to sugerować, że japońska korporacja nadal utrudnia proces komunikacji. A może czeka na wyniki beta testów Fortnite’a. Dla nas, graczy jako ogółu, istotne jest, że sprawa jest w toku, a ojcowie najważniejszych sieciowych hitów wiedzą już o zmianie klimatycznej na konsolowym poletku. Kto wie, może za rok zabawnym wspomnienie będzie już fakt, jak uparte swego czasu było Sony.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsonyps4
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.