A więc jednak - Jack Bauer nowym Snake'iem. Nie tylko głosem, ale i twarzą

Właściwie to Kiefer Sutherland, który odtwarzał Bauera w serialu "24".

A więc jednak - Jack Bauer nowym Snake'iem. Nie tylko głosem, ale i twarzą
marcindmjqtx

To według mnie najlepszy możliwy wybór (poza pozostawieniem Davida Haytera oczywiście) - odkąd Konami podziękowało Hayterowi, którzy był głosem Snake'a w Metal Gear Solid od kilkunastu lat, trwały spekulacje kto go zastąpi w Metal Gear Solid 5: Phantom Pain. Sutherland zdążył się nawet pojawić w jednym ze zwiastunów (jako gość w bandażach), ale wówczas wydawało się, że to występ gościnny.

"W 1984 roku Snake ma 49 lat, dlatego potrzebowaliśmy nowego człowieka" - mówi Hideo Kojima. Padło na Sutherlanda, który w "24" nie tylko mówił z podobną manierą co Hayter w MGS, ale i działał na swój sposób podobnie - po cichu i dużo rozmawiając przez telefon/radio. Wiele razy zresztą łapałem się na tym, że w głosie Snake'a widziałem inspirację Bauerem - i odwrotnie.

Kiefer Sutherland jako Snake

"Nie jestem graczem, ale i tak słyszałem o tej grze" - mówi o swojej roli Kiefer Sutherland, poza tym jest zaszczycony, zachwycony etc. Co istotne, w Metal Gear Solid 5: Phantom Pain zobaczymy twarzowy motion-capture, co oznacza oblepienie twarzy aktora markerami i przełożenie jego mimiki na tę u postaci widocznej na ekranie. Spokojna głowa jednak, Snake nie zacznie nagle przypominać Kiefera. Ale wreszcie emocje wyrazi nie tylko głosem, ale i twarzą.

[Źródło: Konferencja Konami]

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.