A tak wygląda Shadowrun Returns
Wczesna wersja, jeszcze alpha, ale działa. I zachęca do czekania na pełną.
marcindmjqtx
10.03.2013 | aktual.: 21.01.2016 16:47
Minęło 10 miesięcy od ufundowania gry na Kickstarterze i wreszcie autorzy mogą pokazać i opowiedzieć o grze. I robią to wyjątkowo wyczerpująco - rzadko widuje się "pierwszy rzut oka" zajmujący 20 minut.
Na co warto zwrócić uwagę?
- sześć archetypów do wyboru, ale bezklasowy system rozwoju;
- edytor przygód w grze;
- opcje dialogowe oparte na atrybutach postaci;
- turowy system walki z systemem osłon;
- wynajmowanie najemników na misje;
- Jake Armitage z gry na SNES;
- różne postrzeganie nas przez NPC, zależnie do tego, czy mamy broń w ręku, czy nie;
- Szaman: wzywanie duchów może być ryzykowne - zawsze mogą się zbuntować. Ponadto wymaga inwestowania puntów akcji - im więcej, tym większa szansa na wyrwanie się ducha spod kontroli;
- Rigger: kontrola nad dronem wymaga połączenia się z nim umysłem, tracimy wtedy kontrolę nad postacią;
- Magowie mogą czerpać dodatkową energię ze specjalnych miejsc mocy, wzmacniając swoje umiejętności w czasie walki;
- Szaman: może też wzywać duchy z przedmiotów w otoczeniu;
No i trzeba przyznać, że grafika na silniku Unity jest prosta, ale całkiem ładna i czytelna.
Paweł Kamiński
[dzięki gen.barius]