A Grą Roku 2016 zostaje...

Spokojnie, to nie deja vu. Każdy serwis przyznaje ten tytuł, a gdyby je zsumować...

A Grą Roku 2016 zostaje...
Maciej Kowalik

Tak, to mniej więcej ten moment w roku, gdy przypominamy sobie o robocie jaką odwala autor bloga GOTYpicks, dając nura w setki rozmaitych zestawień mediów z całego (naprawdę!) świata, by zliczyć ile nagród za najlepszą grę roku zebrał poszczególny tytuł. Od redakcji, a czasem i od czytelników, jeśli urządzane było publiczne głosowanie.

Dzięki temu udające ludzi roboty, dążące do jednej jedynej prawdy i możliwości owinięcia zeszłorocznego kalendarza plakatem OBIEKTYWNIE NAJLEPSZEJ GRY ROKU A JAK SIĘ NIE ZGADZASZ TO SIĘ NIE ZNASZ mają swoje 5 minut szczęścia. Choć i tak, gdy przy poprzedniej edycji zestawienia Wiedźmin 3: Dziki Gon absolutnie wytarł innymi grami podłogę, zdobywając o 199 tytułów więcej, niż drugi Fallout 4, w różnych miejscach sieci wciąż byli jacyś niezadowoleni.

Obraz

Teraz będzie ich pewnie więcej, bo i konkurencja była bardziej wyrównana. No, konkurencja pomiędzy dwoma tytułami - Uncharted 4: Kres Złodzieja tłukło się z Overwatch.

Obraz

Na trzecim miejscu Doom, za nim The Last Guardian, Inside (najlepsza gra 2016 według naszej redakcji) oraz Battlefield 1. Z polskich akcentów znajdziemy oczywiście Krew i Wino do Wiedźmina 3 oraz Superhot. Odpowiednio z 5 oraz 2 tytułami Gry Roku.

W kolejnych tygodniach lista będzie pewnie aktualizowana o kolejne wyróżnienia, ale na jej szczycie nic one nie zmienią. Gratulacje, Drake!

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.