A gdyby kamera w Bloodborne była zawieszona nad graczem, jak w Diablo?

Zabawny glitch w najnowszej produkcji From Software pozwala przekonać się, jak wyglądałaby wtedy rozgrywka. O dziwo, całkiem nieźle.

A gdyby kamera w Bloodborne była zawieszona nad graczem, jak w Diablo?
marcindmjqtx

29.04.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:07

Ok, Bloodborne i Diablo różni baaaardzo wiele w podejściu do rozgrywki. Gry From Software nie wybaczają błędów, więc w walce konieczna jest precyzja, której typowa dla hack&slashu kamera nie daje. Ale ciekawie jest spojrzeć na dobrze znane lokacje z nowej perspektywy.

Początek filmiku pokazuje, jak można spróbować załapać się na glitcha. Śmierć lub przejście do nowej lokacji resetuje położenie kamery, więc nie musicie się bać, że zepsujecie sobie grę na amen.

[źródło: Kotaku]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.