5 klas postaci w Dragon Quest IX

5 klas postaci w Dragon Quest IX
marcindmjqtx

03.12.2008 20:04, aktual.: 14.01.2016 16:04

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Square Enix wypuszcza tak szczątkowe informacje dotyczące Dragon Quest IX, że powoli zaczynam być tym zmęczony. Tyle dobrze, że w trakcie grudniowej imprezy Jump Festa tytuł będzie w końcu grywalny - to dobry znak, że jednak nowa odsłona istnieje. Trudno jednak, skoro deweloperzy tak sobie życzą to nie pozostaje nic, jak się im podporządkować i przedstawić Wam tym razem 5 klas postaci, które dostępna będą w grze: Wojownik oczywiście najlepiej posługuje się bronią i jest w stanie uzbroić się w najsilniejszy oręż. Mag, dla odmiany, włada magią. Duchowny celuje bardziej w zaklęcia leczące, aczkolwiek także potrafi zadać obrażenia. Dalej w kolejności mamy Mistrza sztuk walki, który jest silny i szybki, ale gorzej od Wojownika radzi sobie z obroną. Ma także mniejszy repertuar broni. Na koniec został Złodziej, dzięki któremu zdobędziemy od oponentów inaczej nieosiągalne przedmioty. Standard na standardzie i standard pogania.

Ciekawiej zapowiada się knajpa, w której będziemy mogli rekrutować nowe postaci do swojej drużyny. Podobne rozwiązanie co prawda już było wcześniej wykorzystywane, aczkolwiek zawsze to jakaś namiastka swobody, w przeciwieństwie do sztywno określonych przez scenariusz kompanów. Square pokazał też szerokie, jak na jRPG, możliwości kustomizacji wyglądu postaci i to od nas będzie zależało, czy wyruszymy na przygodę z małą dziewczynką o zielonych włosach, czy... małym chłopcem o włosach niebieskich. Będzie oczywiście więcej opcji, ale na szaleństwo nie ma raczej co liczyć. A teraz podstawowe pytanie - czekacie w ogóle na Dragon Quest IX? Czy też biorąc pod uwagę platformę docelową jaką jest DS nie nastawiacie się na żadną rewelację, tudzież rewolucję?

[via GameWatch]

Jakub Tepper

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także