40 milionów ekranów 3D do 2014 roku
Choć jak na razie wyświetla je niewielka liczba urządzeń, według raportu analityków z Insight Media, w ciągu najbliższych kilku lat zapotrzebowanie na gry w technologii 3D może być spore.
13.12.2009 | aktual.: 07.01.2016 16:21
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Graliśmy gry w stereoskopowym 3D przez setki godzin i potwierdzamy, że najnowsza technologia nie powoduje zmęczenia oczu. Nasze doświadczenia sprawiają, że uważamy, iż gry S-3D są bardziej immersywne i atrakcyjne niż tradycyjne gry na ekranie 2D. Rozmawialiśmy z graczami, deweloperami i wydawcami, a także producentami ekranów, w celu nakreślenia przyszłości gier, od sceptycznych weteranów w średnim wieku po fanboyów gier 3D. Według raportu do 2014 roku na rynku ma być 40 milionów urządzeń (telewizorów, monitorów, laptopów itp.) pozwalających na grę w stereoskopowym 3D. Osobiście, póki sam tego nie sprawdzę, nie wiem, na ile takie granie w specjalnych okularach będzie dla mnie atrakcyjne. A dla was?
[via GI.biz]