30 sekund z filmowym Prince of Persia i trochę plotek
Super Bowl to w USA wielkie wydarzenie, a podczas transmisji finałowego meczu czas reklamowy osiąga astronomiczne ceny. Takie 30 sekund jak powyżej mogło kosztować nawet 3 miliony dolarów. No ale czego się nie robi dla dotarcia do ponad 90 milionów widzów.
08.02.2010 | aktual.: 15.01.2016 13:33
W tym roku pojawiły się dwie reklamy związane z grami. O Dante's Inferno i wyrzuconej frazie "Go to Hell" już pisaliśmy (trailer możecie zobaczyć tutaj), z kolei druga reklama, to zapowiedź filmowego Prince of Persia, który ma pojawić się w maju. 30 sekund napakowane akcją i efektami - mi się podoba.
Tak w ogóle to przy okazji warto wspomnieć o dwóch rzeczach. Pierwsza z nich to sposób w jaki EA reklamuje swój produkt, w odniesieniu do God of War 3. Zerknijcie tylko na ten zrzut ekranu [via Twitpic]:
Z kolei druga to informacja, że Prince of Persia: Zapomniane Piaski nie będzie jedyną grą o księciu, która pokaże się w tym roku. Co ciekawsze, pozycja o której mówimy ma nie być tytułem Ubisoftu a zupełnie innego wydawcy. Sprawdziliśmy i faktycznie, odpowiednie znaki towarowe są już zastrzeżone. Czy plotka okaże się prawdziwa? Zapewne dowiemy się tego bliżej maja.