30 milionów Xboksów 360 na świecie

Microsoft poinformował, że światowa sprzedaż Xboksów 360 przekroczyła 30 milionów sztuk. Z kolei Xbox LIVE ma ponad 20 milionów aktywnych użytkowników (jeżeli dobrze pamiętam MSową nomenklaturę to mówią tu o kontach, na które ktoś się zalogował w przeciągu ostatnich 6 miesięcy). O ile rok 2008 był największy pod względem sprzedaży, o tyle 2009 to rok najwyższego jej wzrostu, w porównaniu do konkurencji, który wynosi 28%.

30 milionów Xboksów 360 na świecie
marcindmjqtx

28.05.2009 | aktual.: 15.01.2016 14:12

W ramach cyferkowego porno podano, iż sami Amerykanie wydali na Xboksy już ponad 14,5 miliarda dolarów, pobrano miliard rzeczy plików z Xbox LIVE. Niezależni wydawcy zarobili na grach na 360 5,9 miliarda dolarów, czyli podobno więcej niż konkurencja wzięta razem do kupy (to chyba takie odegranie się na Wii, za wyniki sprzedaży).

Od premiery NXE ilość zakładanych kont wzrosła o 136%, ilość pobieranych seriali i filmów się podwoiła, zaś gier i dodatków do nich wzrosła o 70%.  MS mówi również, że jego konsola jest w większej ilości domów niż każda telewizja kablowa, zaś za rok będą mieli więcej użytkowników niż jakakolwiek kablówka.

Pogratulować. Mam nadzieję, że tego lata dowiemy się, że Polska będzie 27 krajem, w którym oficjalnie dostępny jest LIVE. Wraz ze wszystkimi płynącymi z tego bonusami, takimi jak chociażby wypożyczalnia filmów.

AKTUALIZACJA: Potwierdziliśmy u MS - chodzi o sprzedaż do klienta, nie do sklepów.

[via Xbox Press ]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.