25 milionów na promowanie Left 4 Dead 2

25 milionów na promowanie Left 4 Dead 2
07.10.2009 15:07
Michał Stopa
Michał Stopa

Jak ujawnili wczoraj przedstawiciele firmy Valve, studio planuje wydać około 25 milionów dolarów na promowanie swojej nadchodzącej strzelanki kooperacyjnej Left 4 Dead 2, która, jak twierdzi firma, ma szansę stać się najszybciej sprzedającą się grą w jej historii.

Budżet ten będzie wydany szczególnie agresywnie na terenie Europy, obejmując plany reklam telewizyjnych w trakcie ważnych rozgrywek sportowych i programów zajmujących się stylem życia. Ponadto, firma zamierza wykorzystywać reklamy billboardowe, zarówno w miastach, jak i w gazetach. Jak skomentował te plany prezes Valve, Gabe Newell:

"Jeśli wziąć pod uwagę samą tylko ilość zamówień, Left 4 Dead 2 będzie najszybciej sprzedającą się grą w historii Valve. Grę zamówiło już około 3 razy więcej osób, niż zamawiało pierwszą część gry".

Gra już w tym momencie przekroczyła firmowy rekord zamówień w historii firmy, nawet, jak zauważył wiceprezes firmy, Doug Lombardi, na cały miesiąc przed premierą gry.

Przypominamy, że pierwszą część gry wspierała skromniejsza kampania reklamowa, obejmująca budżet 10 milionów dolarów, z czego sprzedaż w większości była napędzana przez polecanie ze strony klientów, oraz wysokie noty recenzji. Jak powiedział David DeMartini, główny kierownik EA Partners:

"Oczekujemy, że Left 4 Dead 2 po raz kolejny przekroczy wszelkie oczekiwania i będzie najlepszą grą na PC i Xboksa 360 tego roku". Dzięki Left 4 Dead, a teraz Left 4 Dead 2, firmie Valve udało się stworzyć jedną z najbardziej chwytliwych nowych rozgrywek i marek w naszym przemyśle".

fot.: Valve

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)