200 wersji alfa za nami, a do końca Overgrowth wciąż daleko
Gra już teraz wygląda bardzo dobrze. Miło pomyśleć, co będzie, gdy twórcy ją skończą - jeśli skończą.
Nie wiem, czy kojarzycie Overgrowth, ale jestem pewien, że ciężko interesować się grami i choćby nie słyszeć o tej grze, Jeśli jednak: to projekt Wolfire Games, symulator walki bronią białą, którego bohaterami są króliki. Robią go w sumie cztery osoby, choć słyszałem, że tak naprawdę grą zajmują się dwie. Overgrowth powstaje od września 2008 roku i twórcy świetnie bawią się poprawianiem kolejnych elementów skupiając się na tym, by Overgrowth miało jak najbardziej płynny i realistyczny system walki wręcz.
Overgrowth cały czas pozostaje w fazie alfa - twórcy twierdzą, że luksus życia bez wydawcy pozwala im na to, ale jednocześnie co tydzień dostarczają społeczności nową wersję gry. Udział w tym dość niezwykłym eksperymencie z zakresu tworzenia gier kosztuje 30 dolarów i oprócz coraz to nowszych wersji Overgrowth dostaniecie też niezwykły FPS Receiver oraz Low Light Combat.
Warto też dodać, że poza tworzeniem gier Wolfire games ma czas na inne rzeczy - to oni oryginalnie zaczęli Humble Indie Bundle, w pierwszej edycji można było nabyć m.in. poprzednika Overgrowth - Lugaru.
Od dłuższego czasu gra robi na mnie spore wrażenie, mam nadzieję, że kiedyś uda im się ją skończyć i osiągnąć jeszcze większy sukces.
Paweł Kamiński