16 milionów dolarów pomoże w komercyjnym sukcesie Oculus Rift?
Aż tak dużą kwotą zostały bowiem niedawno wsparte kickstarterowe okulary - w jednym celu. Stworzenia z Oculus Rift komercyjnego produktu, a nie ciekawostki dla zapaleńców.
Rynek jest taki a nie inny - nawet świetna technologia, bez odpowiedniego wsparcia finansowego nie stanie się normalnie dostępnym produktem komercyjnym. Ale to bardzo dobrze, że ktoś chce zainwestować grube pieniądze w Oculus Rift, którego zestawy developerskie dotarły niedawno do darczyńców z Kickstartera. Technologia ma potencjał i przynajmniej w mojej opinii to w tej chwili najlepszy pokaz wirtualnej rzeczywistości.
Zastanawiam się tylko, czy 16 milionów dolarów wystarczy, by dotrzeć do świadomości graczy. Wiemy, że konsole mogą zapomnieć o Oculus Rift, po części ze względu na możliwości sprzętowe (na pewno sprzęty tej generacji), głównie jednak przez brak zainteresowania Sony i Microsoft.
Zobaczcie, jak działa Oculus Rift - przewińcie film do 08:10:
źródło: VG247
Paweł Winiarski