12 milionów Left 4 Dead, czyli dlaczego Valve nie przejmuje się marketingiem

12 milionów Left 4 Dead, czyli dlaczego Valve nie przejmuje się marketingiem

12 milionów Left 4 Dead, czyli dlaczego Valve nie przejmuje się marketingiem
marcindmjqtx
01.10.2012 12:00, aktualizacja: 05.01.2016 16:34

Zastanawialiście się może kiedyś, ile do tej pory sprzedało się egzemplarzy gier z serii Left 4 Dead?

12 milionów. A nawet "ponad 12 milionów", cytując Cheta Faliszka z Valve.

Duuużo.

Co ciekawe, Faliszek podał tę liczbę w wywiadzie dla VG247, mówiąc o tym, dlaczego Valve nie potrzebuje marketingu.

To niesamowicie fajne i nie dlatego, że mówiłem wszędzie "O mój Boże! Ta gra jest niesamowita! Kupcie ją!" Podkreślił przy tym, że Valve pozwala "mówić grom za siebie", co stało się możliwe teraz, w czasach Internetu, gdy nie można już "mydlić ludziom oczu".

To niesamowite, że są na świecie firmy, które tak uważają. Powinno ich być więcej.

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)