11 przeciwników na 1‑1,5 godziny - Tomasz Gop opowiada o Lords of the Fallen

Produkcji CI Games wciąż nie widzieliśmy w akcji, ale wreszcie mamy trochę więcej informacji na temat tego, czym ten projekt ma się stać. "Polskie Dark Souls"?

11 przeciwników na 1-1,5 godziny - Tomasz Gop opowiada o Lords of the Fallen
marcindmjqtx

22.04.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:15

Na Digital Dragons Tomasz Gop z CI Games opowiadał o badaniach, które przeprowadzono na grupie amerykańskich graczy testujących fragment Lords of the Fallen. Program, który przygotowano na potrzeby studia, pokazywał zachowanie grających w każdym momencie gry - którędy szli, czy znajdowali sekrety, gdzie ginęli. Choć poza powyższymi projektami i schematem mapy nie pokazano gry, kilka wniosków z pokazu można wyciągnąć. Poniżej prezentacja, a jeszcze niżej obserwacje:

Po pierwsze, gracze ginęli na potęgę. Co chwilę. I zabić ich był w stanie niemal każdy przeciwnik. Choć w pewnej mierze wynikało to z bugu w sterowaniu, który przeszkadzał zwłaszcza w starciu z bossem, to i tak wydaje się, że Lords of the Fallen będzie po prostu trudną grą.

Po drugie, 11 przeciwników rozpisano na 1-1,5 godziny zabawy. Pomijając eksplorację i odradzanie się po każdym zgonie, i tak wychodzi całkiem sporo czasu poświęconego na indywidualne pojedynki. To dobry sygnał. Każda walka w Lords of the Fallen ma być wymagająca i przypominać pojedynek w mordobiciu. Wygląda na to, że przeszkadzajki likwidowane jednym machnięciem miecza nie będą tu miały racji bytu. A jeśli nawet, to nie będzie to podstawa rozgrywki.

Kibicuję tej produkcji, bo wydaje się podążać śladami Dark Souls, natomiast nie będzie z nią bezpośrednio konkurować, bo ukaże się na konsolach następnej generacji.

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościlords of the fallentomasz gop
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.