11 milionów graczy kupiło World at War
Activision lubi cyferki. Trudno im się dziwić, w końcu każda firma chciałaby móc chwalić się co jakiś czas kolejnymi milionami sprzedanych gier. Seria Call of Duty nadaje się do tego wyśmienicie. Activision poinformowało wczoraj, że nabywców znalazło już ponad 11 milionów kopii World at War. To tak, jakby każdy mieszkaniec Szwecji kupił grę dla siebie, a 2 miliony z nich postanowiłoby kupić jeszcze jedną. Ot, tak dla pewności, albo na prezent dla wujka z zagranicy. Robi wrażenie, ale Activision chyba to nie wystarcza.Destructoid dotarł do tajemniczej ankiety, która sugeruje, że wydawca Call of Duty bada skłonność graczy do wykupienia specjalnego abonamentu, który dawałby im dostęp do specjalnych przywilejów w rozgrywce wieloosobowej (dostęp do dodatkowych map, opcji dostosowania wyglądu, trybów, wyzwań itd.). Brzmi to dość karkołomnie, ponieważ moim zdaniem dzielenie sieciowych graczy na lepszych (bogatszych) i gorszych nie jest dobrą drogą do budowania społeczności. No, ale może idzie nowe - zamiast kupowania dodatków płacilibyśmy wydawcy co miesiąc $5 i mieli dostęp do nowości dzięki abonamentowi. Miejcie jednak na uwadze, że ankieta równie dobrze może być tylko wybrykiem jakiegoś znudzonego pracownika biurowego.
16.06.2009 | aktual.: 12.01.2016 16:24