100 tysięcy graczy rozwiązywało zagadkę Zaginięcia Ethana Cartera

Gra potrzebowała niespełna trzech miesięcy na osiągnięcie tak dobrego wyniku.

100 tysięcy graczy rozwiązywało zagadkę Zaginięcia Ethana Cartera
marcindmjqtx

22.12.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:21

Miło czytać takie rzeczy, gdy dotyczą polskich produkcji. Ambitny, chwalony przez branżę niezależny tytuł zanurzony w klimacie weird-fiction sprzedał się już w liczbie 100 tysięcy egzemplarzy. Możecie poprawić ten wynik, kupując przecenioną grę na Steamie. Promocja obniża cenę o 40% i potrwa już tylko 5h, więc musicie się śpieszyć.

Może to dobry pomysł na świąteczny prezent? W końcu nikt tak nie wpływa na bożonarodzeniową atmosferę jak badanie brutalnych morderstw na łonie natury.

[źródło: Facebook]

Patryk Fijałkowski

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.