100 tysięcy graczy rozwiązywało zagadkę Zaginięcia Ethana Cartera

Gra potrzebowała niespełna trzech miesięcy na osiągnięcie tak dobrego wyniku.

100 tysięcy graczy rozwiązywało zagadkę Zaginięcia Ethana Cartera
marcindmjqtx

Miło czytać takie rzeczy, gdy dotyczą polskich produkcji. Ambitny, chwalony przez branżę niezależny tytuł zanurzony w klimacie weird-fiction sprzedał się już w liczbie 100 tysięcy egzemplarzy. Możecie poprawić ten wynik, kupując przecenioną grę na Steamie. Promocja obniża cenę o 40% i potrwa już tylko 5h, więc musicie się śpieszyć.

Może to dobry pomysł na świąteczny prezent? W końcu nikt tak nie wpływa na bożonarodzeniową atmosferę jak badanie brutalnych morderstw na łonie natury.

[źródło: Facebook]

Patryk Fijałkowski

Obraz

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.