100 tysięcy dolarów? Żaden problem - GameStick ufundowany w jeden dzień

Dwucalowa, podpinana do telewizora konsola napędzana systemem Android ma być "najbardziej przenośnym sprzętem do grania w historii". Do końca zbiórki zostało jeszcze 27 dni, tymczasem na Kickstarterowym koncie projektu widać już ponad 44 tysiące dolarów nadwyżki.

100 tysięcy dolarów? Żaden problem - GameStick ufundowany w jeden dzień
marcindmjqtx

04.01.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:25

To nie pierwszy sukces androidowej konsoli w serwisie Kickstarter. Poprzednia - Ouya potrzebowała jednak aż 950 tysięcy dolarów, by trafić do produkcji. Zebrała ponad 8 i pół miliona, więc nic dziwnego, że pojawili się następcy. 100 tysięcy potrzebnych do ufundowania GameStick wydaje się przy tym błahostką.

I faktycznie, na zebranie tej kwoty wystarczył tylko dzień!

Rzecz jasna nie oznacza to, że projektu nie można już wspierać, choć autorzy nie podzielili się jeszcze planami, na co przeznaczą nadwyżkę. Własny egzemplarz Gametick możecie zapewnić sobie wpłacając co najmniej 79 dolarów (+15 dolarów za wysyłkę poza USA).

Pierwsze egzemplarze konsoli powinny trafić w ręce klientów w kwietniu.

źródło: Kickstarter

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościandroidkickstarter
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.