10 milionów ludzi chciało po prostu tańczyć
Ubisoft chwali się wynikami sprzedaży gier z serii Just Dance. Trzeba przyznać, że jest czym.
Od momentu swojej premiery w połowie października poprzedniego roku, Just Dance 2 sprzedało się na całym świecie w pięciu milionach egzemplarzy. I tak, akurat w tym zestawieniu chodzi o kopie dostarczone do rąk klientów, nie o te wysłane do sklepów. Robi wrażenie.
Jeszcze większe robi to, że gry spod znaku Just Dance - a więc zarówno "jedynka" i "dwójka", jak i Just Dance Kids - sprzedały się na świecie w liczbie dwa razy większej. Doliczcie do tego jeszcze dwa miliony Michael Jackson: The Experience, która w zasadzie opiera się na tym samym systemie, i robi się naprawdę imponująco. Tak się zarabia na grach tanecznych.
Co dziwi mnie o tyle, że Just Dance jest grą naprawdę strasznie uproszczoną. Cóż, widocznie wielu osobom faktycznie wystarcza tylko taniec i po prostu taniec przed telewizorem.
[via IndustryGamers]
Tomasz Kutera