Wszystko w wersji mobilnej, więc dlaczego nie Project Cars

Project Cars GO. Naprawdę.

Wszystko w wersji mobilnej, więc dlaczego nie Project Cars
Adam Piechota

16.05.2018 13:38

Jakiś przesadnie mobilny mam dzień. Ale co zrobić. Najpierw, bardziej z ludzkiej ciekawości oraz przekonania, że to „ważny temat”, wdepnąłem w mobilne Call of Duty, które powstaje w studiu King (tak, tym od Candy Crush). A teraz Eurogamer wyskakuje z nagłą, ale oficjalną zapowiedzią przenośnej wersji… Project CARS. Tak, tego superdrobiazgowego symulatora dla najbardziej zajaranych motoryzacją wśród wszystkich zajaranych motoryzacją. A co, kurde, niech będzie równouprawnienie, każdy zasługuje na mobilny spin-off!

Obraz

"Przy pomocy studia Gamevil Project Cars GO umożliwi graczom przeżycie pompującego adrenalinę wyścigu w całkiem nowy sposób. Gatunek gier ściganych ma olbrzymią, oddaną bazę fanów, którzy już wkrótce nacisną pedał gazu i spalą trochę gumy” - mówi w typowo marketingowy sposób Ian Bell, szef Slightly Mad. A ja (mam nadzieję, że nie tylko ja!) próbuję sobie wyobrazić, w jaki sposób Project Cars miałoby „zadziałać” na ekranie mojego telefonu. Ba, oryginalna seria traci jedną trzecią swoich zalet, gdy gramy na padzie, a nie kierownicy. Do tego ledwo śmiga na współczesnych sprzętach. A jej wielbiciele obserwują, jak na zachowanie samochodu wpływa… zmiana temperatury na torze.

Tymczasem mobilne gry wyścigowe charakteryzuje maksymalna przystępność, arcade’owy klimat, sterowanie dotykowe lub żyroskopowe i całkiem szczerze - po prostu nie rozumiem decyzji stojącej za tym projektem. Może kiedyś wypluję te słowa. Ale hej - tutaj należałoby celować raczej w konkurencję dla Mario Kart Tour, a nie autentyzm serii-matki. Nie wiem, nie rozumiem, czekam na więcej informacji. A tych - prócz wspomnianego „już wkrótce” - na razie zdecydowanie brakuje.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościslightly mad studiosProject cars
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.