Starbreeze zapowiada swoje gogle VR

Własne hełmy VR tworzą już nawet producenci gier. Sprzęt od Starbreeze zowie się StarVR, ma jedną przewagę nad konkurencją i pokazuje chyba, że sprawy zaszły ciut za daleko.

Starbreeze zapowiada swoje gogle VR
marcindmjqtx

Do policzenia wszystkich propozycji dla zainteresowanych wirtualną rzeczywistością graczy zabraknie już palców jednej dłoni. Teraz do listy wskakujących na pchnięty przez Oculusa Rifta wózek trzeba dopisać kolejną pozycję.

Studio Starbreeze (Brothers: A Tale of Two Sons, seria Chronicles of Riddick, Syndicate dla EA) ma pod swoją opieką odpowiedzialne za PayDay 2 Overkill Software. Ekipę pracującą obecnie nad nową grą na licencji The Walking Dead - FPS-em, który ma nie powtórzyć fiaska The Walking Dead: Survival Instinct. To właśnie następne dzieło Overkill posłużyło do prezentacji światu StarVR, czyli odpowiedź Starbreeze na szał wokół wirtualnej rzeczywistości.

Sprzęt Szwedów ma zaoferować najszersze pole widzenia w stawce (210 stopni), rozdzielczość 5120x1440 (dzięki dwóm ekranom 5.5 cala) oraz śledzenie pozycji hełmu dzięki żyroskopom, akcelerometrom, magnetometrom i czujnikom optycznym. Gogle zostały pokazane wybranym dziennikarzom w Los Angeles z Walking Dead od Overkill jako królikiem doświadczalnym.

W rozwijaniu technologii pomoże Starbreeze nowy nabytek, francuskie studio InfinitEye. Obcykaną w wirtualnej rzeczywistości firmę mamy od teraz nazywać Starbreeze Paris.

Oto pokazówka StarVR.

Nie znamy jeszcze ani ceny, ani daty premiery sprzętu.

W goglach VR przebierać będziemy mogli niebawem jak w ulęgałkach. Szkoda, że tego samego nie można póki co powiedzieć o uzasadniających zakup sprzętu grach.

[Źródło: Polygon]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościstarbreezee3 2015
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.