Reżyser ekranizacji Metal Gear Solid zrobi wszystko, by nie zawieść fanów

Serio. W ramach testu każe przyszłym scenarzystom grać w większość gier Kojimy. I jest bezwzględnym nerdem.

Reżyser ekranizacji Metal Gear Solid zrobi wszystko, by nie zawieść fanów
Adam Piechota

Hej, fani Metal Geara, od ilu lat jesteście zmęczeni plotkami o ekranizacji dzieła Kojimy? Bo ja tak od plus-minus dekady ignoruję większość takich wiadomości. Ale wygląda na to, że po latach projekt jest rzeczywiście w pewnych dłoniach. Jordan Vogt-Roberts, reżyser niedawnego "Konga", w wywiadzie z Glixelem przyznaje, że o możliwość przeniesienie MGS-a na ekrany kin walczył bardzo długo. Prywatnie jest graczem z krwi i kości, wypowiada się jak zawodowy nerd, nigdy nie ukrywa, iż bez konsol nie byłoby go tam, gdzie jest.

MGSV: THE PHANTOM PAIN - E3 2014 Trailer (CHN)

Jordan spędził niedawno kilka dni z Hideo Kojimą (generalnie odradzam śledzenie Japończyka na Twitterze, ale w naszej robocie czasem - CZASEM - się przydaje). Jak wielu przed nim, rzecz jasna, był zachwycony nawet sposobem myślenia swojego idola. Ale rozmawiali dużo o MGS-ie. To taki moment, w którym sobie uświadamiasz "hej, to naprawdę będzie gość, który to zrobi". Wiecie, jak wygląda proces sprawdzania scenarzystów do tego projektu? Spodoba się Wam na pewno.

To pewnie także dobra odpowiedź na pytanie "Dlaczego Hideo Kojima tak bardzo zachwycił się "Kongiem: Wyspą Czaszki"". Pozostaje trzymać kciuki. Facet na pewno wie, z czym ma zamiar się zmierzyć. Szczęśliwie żyjemy w czasach, gdy żaden film nie musi sobie radzić w pojedynkę. Od wszystkich oczekuje się budowania wieloletnich uniwersów ("Kong" także do takiego się zalicza). Bez tego nawet prawdziwy cudotwórca nie przełożyłby MGS-a na język filmowy.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsonyfilm
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.