PUBG z rekordową sprzedażą w 2017 roku

Sama informacja nie jest zaskakująca, ale skala tak czy inaczej robi wrażenie.

PUBG z rekordową sprzedażą w 2017 roku

To, że PlayerUnknown's Battlegrounds to najbardziej kasowa gra na PC ubiegłego roku, nie powinno dziwić nikogo, kto choć trochę interesuje się elektroniczną rozrywką. Sieciowa strzelanka, która wprowadziła do świata gier rozgrywkę w stylu Battle Royale, miesiąc w miesiąc jest tematem newsów i źródłem fascynacji kolejnych fal graczy.

Co innego jednak się domyślać, a co innego poznać rzeczywiste liczby. A te są imponujące. Jak wynika z raportu firmy analitycznej SuperData, PUBG w ciągu 8 miesięcy od swojej premiery zarobiło 712 milionów dolarów, sprzedając ponad 30 milionów egzemplarzy.

Obraz

Drugi w zestawieniu Overwatch osiągnął wynik aż o 332 miliony dolarów słabszy (382 miliony). Trzeci był Counter-Strike: Global Offensive z 341 milionami. W zestawieniu znalazła się również jedna gra single player - było to Divinity: Original Sin 2 z wynikiem 85 milionów dolarów (ha, czyli izometryczne RPG mogą być kasowe!).

Co jeszcze bardziej zadziwiające, ze swoją sprzedażą PUBG odpowiedzialne jest za aż 12 proc. całkowitych przychodów z gier na PC w minionym roku. A warto też pamiętać, że gra radzi sobie równie dobrze na Xboksie One. W ciągu pierwszego miesiąca sprzedaży na tej platformie trafiła do 3 milionów graczy.

Czyli, co tu dużo mówić, meczyk wygrany, kurczak podany (jak podobno brzmi w polskiej wersji informacja wyświetlana zwycięzcy, nie grałem, poprawcie mnie, jeśli się mylę ;)).

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.