PUBG z rekordową sprzedażą w 2017 roku

Sama informacja nie jest zaskakująca, ale skala tak czy inaczej robi wrażenie.

PUBG z rekordową sprzedażą w 2017 roku

31.01.2018 19:32

To, że PlayerUnknown's Battlegrounds to najbardziej kasowa gra na PC ubiegłego roku, nie powinno dziwić nikogo, kto choć trochę interesuje się elektroniczną rozrywką. Sieciowa strzelanka, która wprowadziła do świata gier rozgrywkę w stylu Battle Royale, miesiąc w miesiąc jest tematem newsów i źródłem fascynacji kolejnych fal graczy.

Co innego jednak się domyślać, a co innego poznać rzeczywiste liczby. A te są imponujące. Jak wynika z raportu firmy analitycznej SuperData, PUBG w ciągu 8 miesięcy od swojej premiery zarobiło 712 milionów dolarów, sprzedając ponad 30 milionów egzemplarzy.

Obraz

Drugi w zestawieniu Overwatch osiągnął wynik aż o 332 miliony dolarów słabszy (382 miliony). Trzeci był Counter-Strike: Global Offensive z 341 milionami. W zestawieniu znalazła się również jedna gra single player - było to Divinity: Original Sin 2 z wynikiem 85 milionów dolarów (ha, czyli izometryczne RPG mogą być kasowe!).

Co jeszcze bardziej zadziwiające, ze swoją sprzedażą PUBG odpowiedzialne jest za aż 12 proc. całkowitych przychodów z gier na PC w minionym roku. A warto też pamiętać, że gra radzi sobie równie dobrze na Xboksie One. W ciągu pierwszego miesiąca sprzedaży na tej platformie trafiła do 3 milionów graczy.

Czyli, co tu dużo mówić, meczyk wygrany, kurczak podany (jak podobno brzmi w polskiej wersji informacja wyświetlana zwycięzcy, nie grałem, poprawcie mnie, jeśli się mylę ;)).

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.