Octopath Traveler sprzedaje się o wiele lepiej, niż podejrzewało Square Enix

Ach, opróżniająca portfele tęsknota za erpegami z ubiegłego wieku.

Octopath Traveler sprzedaje się o wiele lepiej, niż podejrzewało Square Enix
Adam Piechota

16.07.2018 13:04

Łączysz ze sobą dwa chodliwe trendy i tadam - masz hit. Nawet jeśli sam się tego nie spodziewałeś. Jednym z nich jest, oczywiście, Switch, którego użytkownicy to uzależnieni od zakupów dzikusy, drugim - sentyment wszystkich fanów japońskich role-playów, zwłaszcza tęsknoty za erpegami epoki szesnastu bitów lub koślawych początków trójwymiaru. Square w ostatnich latach dobrze dba zwłaszcza o drugie: ekipa od Octopath Traveler stworzyła przecież wcześniej obie odsłony Bravely (Default oraz Second), dla Square właśnie mniejsze studio Tokyo RPG Factory skleiło (nieco mniej udane) I Am Setsuna czy Lost Sphear, w dodatku wydawca umożliwia odświeżanie ogromu klasyki nawet na ekranach telefonów. Czego zaś japońska firma nie przewidziała, to sprzedażowego potencjału tworzenia czegoś na wyłączność Pstryczka.

Octopath Traveler - Overview Launch Trailer - Nintendo Switch

Obraz

Nie ma zatem wątpliwości, że Square nie pożałuje tej premiery. Dla nas - same korzyści. Kontynuacja, jeśli autorzy kiedyś z nią zaryzykują, otrzyma zapewne zielone światło. Nie zdziwiłbym się również, gdyby status „na wyłączność” nie potrwał dłużej niż do końca bieżącego roku, a ośmiu wędrowców później zaczęło pielgrzymkę na kolejne systemy, z najbardziej logicznym w tym przypadku PlayStation 4 na czele. Czy zgadzam się do końca z tym powszechnym entuzjazmem - o tym przeczytacie w naszej recenzji. Którą zobaczycie na łamach Polygamii w piątek. I hej, proszę o cierpliwość. To NIE JEST idealna pozycja dla każdego.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.