Do czego jeszcze można wykorzystać moc PlayStation 4 Pro? Do polepszenia gier VR

I to jest konkretny pomysł.

Do czego jeszcze można wykorzystać moc PlayStation 4 Pro? Do polepszenia gier VR
Adam Piechota

27.06.2018 12:25

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Skyrim na goglach Sony… działał. Znaczy - gra była pełna, a jednak pełna wersja jednego z największych erpegów naszych czasów w wirtualnej rzeczywistości (o ile tylko komuś nie robi się szybko niedobrze, gdy ma kontakt z tą technologią) generalnie powinna od razu zgarniać jakiś puchar. Ale wyglądała tak sobie. Chyba nawet odrobinę słabiej niż na pierwotnych sprzętach lata temu. Mówi się, że oprawa w przypadku VR to kwestia drugorzędna. Nie zawsze. A na pewno nie na goglach Sony, które pod tym względem ledwo nadążały za konkurencją już w dniu premiery. Oraz w przypadku produkcji, w świecie której mielibyśmy spędzić sto godzin. Odcięci od świata zewnętrznego.

Skyrim PSVR Graphics Upgrade BEFORE AND AFTER NEW PATCH

I dlatego imponuje mi to, co Bethesda właśnie zrobiła ze swoim przemęczonym szlagierem. Zdarzały się już przypadki, że gra długo po premierze otrzymywała zastrzyk wizualnych sterydów (z powodu recenzji, nad którą obecnie pracuję, przypomnę chociażby The Crew od Ubisoftu), to żadna nowość. Co niektórzy zdążyli też przyzwyczaić się do tego, że użytkownicy PlayStation 4 Pro generalnie „mają lepiej”. Albo mają wybór między topową oprawą a lepszą płynnością, albo tylko oni grają w gry takie, jakimi mamią nas ich zwiastuny. A teraz dodatkowo mogą otrzymać ładniejszą wirtualną rzeczywistość. Oprócz rozdeptania kolejnych robaków, poprawy obsługi kontrolerów Move, nowego głównego menu - Skyrim VR będzie teraz po prostu wyglądał ładniej na Prosiaku.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (7)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.