Jean-Bernard Jacon, producent Ghost Recon: Future Soldier, powiedział, że choć gra stara się nie oddalać za bardzo od pomysłów Toma Clancy'ego, pisarza na podstawie którego książek powstaje, to przedstawia prawdopodobny konflikt w przyszłości i prototypy broni, które w tej chwili są testowane.
Jacon opisał też klasy postaci jakie pojawią się w grze. Wcielić się będzie można w żołnierza jednej z czterech specjalności:
- The Recon (zwiadowca), używający wszelkiej maści kamuflaży,
- The Commando (komandos), który generalnie jest największy twardzielem z największym ekwipunkiem,
- The Sniper (snajper), który wyposażony jest w broń dalekiego zasięgu, a także potrafi oznaczać czujnikami pozycje wroga by ułatwić zadanie reszcie drużyny,
- The Engineer (inżynier), który wyposażony jest w różne gadżety, takie jak tarcza elektromagnetyczna czy roboty.
Brzmi to interesująco, a fani sprawdzą te zapowiedzi podczas zapowiedzianych na lato beta testów wersji wieloosobowej. Po więcej informacji zapraszamy do naszego pierwszego spojrzenia na tytuł.