new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/a/0/6/a066521f0685b6b19ef2771c3d3f4aa6/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/Knack_Trailer_PS4.mov', });Knack - pierwszy zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Shuhei Yoshida w rozmowie z magazynem Edge powiedział wprost, że nie chce, aby PlayStation 4 było zdominowane przez fotorealistyczne FPS-y i przygodowe gry akcji. Gatunki cieszące się obecnie największą popularnością na konsolach będą więc uzupełniane produkcjami pokroju Knack, który został zaprezentowany na konferencji Sony jako pierwszy tytuł dla nowego PlayStation.
Z drugiej strony umieszczenie zapowiedzi Knacka na początku prezentacji było ukłonem w stronę Marka Cerny - twórcy gry i jednocześnie architekta systemu PlayStation 4. Yoshida wyznał, że był bardzo zadowolony z możliwości pokazania tego tytułu w pierwszej kolejności. Jak wyznał prezes Sony Worldwide Studios, Cerna przedstawił pomysł na swoją grę jako Crash Bandicoot na PlayStation 4. Yoshida i jego współpracownicy uznali wówczas, że tego właśnie potrzebują, by nie wspierać wyłącznie wysokobudżetowych strzelanek i gier akcji.
Pozostałe gry zaprezentowane na konferencji (tutaj znajdziecie pełną listę z komentarzami Dominika Gąski) dają nadzieję, że PlayStation 4 faktycznie otrzyma bardzo zróżnicowany zestaw. Przynajmniej na początku.