Zmiany w programie lojalnościowym CD Projektu
Zgodnie z zapowiedziami z marcowej konferencji CD Projektu czeka nas mała rewolucja w programie lojalnościowym firmy. Polski dystrybutor postanowił zachęcić graczy do kupowania pudełkowych wersji gier, dołączając do oferty programu tytuły z serwisu Gog.com (przez twórców zwanego z angielska "dżi oł dżi dot kom"). W ten sposób za punkty będzie można zakupić ponad 200 znanych (i mniej znanych) gier.
Oto wiadomość od PR Managera CD Projektu, Huberta Habasa: "Przez ostatnie miesiące otwartej bety CDPROgramu testowaliśmy razem z naszymi użytkownikami mechanizm i nowe założenia CDPROgramu. Chcieliśmy, by był jak najbardziej użyteczny i działał dla każdego i w każdych warunkach. Wsłuchiwaliśmy się również w opinie naszych użytkowników. Poprawialiśmy najważniejsze rzeczy, zwiększyliśmy ilość dostępnych do pobrania tytułów, dodaliśmy mechanizm wyszukiwarki i usprawniliśmy mechanizm pobierania gier."
Nowe bajery mają ruszyć jutro.