Źródłem tych mrożących krew w żyłach przypuszczeń stały się posty na znanym z fanatyzmu (w takim dobrym, przez większość czasu, sensie) forum NeoGAF. Jego użytkownicy, którzy mieli okazję zapoznać się z przedpremierową wersją gry, dziwili się, że producent pokazywał ją na Playstation 4. Activision dotychczas bardzo silnie współpracowało z Microsoftem, udostępniając na Xboksie 360 DLC na wyłączność i zawsze prezentując nowe odsłony serii na imprezach powiązanych z amerykańskim gigantem. Tym razem jest inaczej, co wywołało pytania.
UWAGA PIESPytania, na które odpowiedzi zastanawiają. Tak jak Adam Boyes z Sony dumnie ogłosił na konferencji w Brazylii, że gra działa na ich konsoli w pełnym 1080p, tak Microsoft unika odpowiedzenia na to pytanie wprost. Zamiast tego na twitterowych profilach przedstawicieli firmy pojawiają się stwierdzenia w stylu "gra wygląda niesamowicie, poczekajcie, aż zobaczycie".
Jedna z teorii, podawana przez IGN, głosi, że Microsoft cały czas pracuje nad uporaniem się z problemem i sprawieniem, by gra ostatecznie działała jednak w tej wyższej rozdzielczości, zapewne z pomocą patcha w dniu premiery.
Te doniesienia są o tyle istotne, że pokrywają się z dotychczasowymi informacjami, jakie dobiegały nas ze strony twórców gier i które głosiły, że na Playstation 4 tworzy się lepiej, a gry wyglądać będą ładniej. Choćby dlatego warto śledzić informacje na temat rozdzielczości Call of Duty: Ghosts, nawet jeżeli może się wydawać, że to mało znaczący szczegół.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem