Godzina 9.00Startujemy na czwartym piętrze w holu, wsiadamy do brązowej windy naciskamy guzik, by zjechać na parter. Wychodzimy na zewnątrz z zamku, jesteśmy tam świadkami wybuchu cieplarni. Nasi bohaterowie przybiegają na miejsce wypadku.
Godzina 9.20Rozmawiamy z ogrodnikiem. Przed szklarnią znajduje się zamknięta studnia, gdy próbujemy ją otworzyć, ogrodnik robi się nieprzyjemny. Spostrzegamy przy okazji, że ogrodnik wyrzuca butelkę do kosza. Wyciągamy ją, co nie jest zbyt proste, ponieważ trzeba odpowiednio ustawić się. Następnie idziemy na basen tam wypytujemy o żonę nadzorcy – Carle. Otwieramy drzwi wychodzi z nich gospodyni - Greta. Mówi ona, że trzeba dostać zezwolenie nadzorcy, żeby dostać się do starego skrzydła. Zauważamy, że na dnie basenu coś leży. Obok basenu jest druga winda: wsiadamy, naciskamy guzik z numerem 1 i jedziemy do piwnicy. Zabieramy z stamtąd butelkę wina, która leży pod ścianą. Idziemy na parter do kuchni. Rozmawiamy z kucharzem o jego przeszłości. W tym momencie kończymy rozmowę. Używamy jako Darrel butelki wina na kucharzu - gdy mężczyźni ucztują Victoria podkrada kluczę. Idziemy do jadalni, stoi tam na kominku zegar, przyglądamy mu się, zauważamy wystający klucz, zabieramy go, następnie zaglądamy do niego i zabieramy nóż.
Godzina 9.35Wracamy do piwnicy i podążamy do pralni. Po drodze nabieramy z dozownika detergentu do butelki wziętej ze śmietnika. Szukamy w piwnicy drzwi i otwieramy ja kluczem kucharza.
Godzina 9.45Idziemy do panelu, włączamy pompę, potem otwieramy filtr nożem. Do środka wlewamy detergent, zamykamy i uruchamiamy pompę.
Godzina 10.00Brudna woda powoduje zdenerwowanie ludzi i ogrodnik idzie z tą sprawą do naprawy. Basen jest pusty więc zabieramy z dna bransoletę z napisem Carla.
Godzina 10.15Odnajdujemy pokojówkę. Od 9.20 – 12.30 spotkamy ją na czwartym piętrze, od 12.30 – 14.30 w pralni, od 14.30 – 16.30 na drugim piętrze. Oddajemy jej bransoletkę, jako Victoria rozmawiamy tak długo aż da nam banknot.
Godzina 10.35Wychodzimy na zewnątrz, otwieramy studnię. Wchodzimy do środka. Idziemy wąskim korytarzem, a następnie wspinamy się po gruzie. Zapisujemy układ zegarów z maszyny, przesuwamy dźwignię i naciskamy guzik.
Godzina 11.00Wybuch zrobił dziurę, więc wchodzimy w nią. Znajdujemy się w piwnicy ogrodnika. Bierzemy sekator, wyciągamy walizkę z dolnej szafy i oglądamy ja. Kod, który otwiera zamek znajduję się na naszym banknocie. Ze środka zabieramy kasetę.
Godzina 11.15Wracamy z piwnicy, idziemy do klatki z gołębiem. Otwieramy kłódkę sekatorem, otwieramy drzwi klatki. Nadzorca wychodzi z pokoju. Idziemy tam. Z biurka bierzemy zdjęcie, a w szafce zauważamy zamówienie na sejf.
Godzina 11.50Wychodzimy - obok wejścia są drzwi zabezpieczone zamkiem kodowym, wpisujemy na zamku kod 9795 i naciskamy enter. Naciskamy klawisz TAB i oglądamy zdjęcie. Po drugiej stronie znajduje się data.
Godzina 12.05Z szuflady biurka w laboratorium bierzemy strzykawkę. Napełniamy ją kwasem i naciskamy guzik, otwieramy lodówkę i bierzemy krew. Idziemy do pokoju nadzorcy. Rozmawiamy z nim o ludzkich organach (jako Victoria).
Godzina 12.15Nadzorca mówi, że nie zna kodu. Pokazujemy mu zdjęcie żony, na którym jest kod. Otrzymujemy klucze do starego skrzydła - drzwi koło basenu. Otwieramy je i wchodzimy w drzwi na prawo. Za szafkę spadł obrazek bierzemy go.
Godzina 12.40Wychodzimy z pokoju, idziemy schodami na piętro i wchodzimy w drzwi po prawej stronie. Otwieramy ścienną gablotę i podziwiamy obraz. Bierzemy cylinder, instalujemy go na fonografie i używamy fonografu.
Godzina 12.50Opuszczamy stare skrzydło. Na dworze mijamy okrągłe mauzoleum. Przez uszkodzony tynk zauważamy szachownicę. Zapisujemy ułożenie figur. Wchodzimy do mauzoleum.