Żabka chce robić gry? Nowa marka będzie działać w tej branży
Żabka zarejestrowała nowy byt o nazwie Żabu, który będzie działał w branży gier. Na razie nie znamy zbyt wielu szczegółów, ale wstępne informacje wskazują, że sieć celuje w rynek mobilny.
24.09.2022 | aktual.: 24.09.2022 11:53
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Żabka to jedna z najsilniej rozwijających się franczyz w Polsce, a firma nie raz pokazała, że skupia się także na wprowadzaniu nowych technologii. Od aplikacji mobilnej, po sklepy bez kasjerów, a na robotach robiących hot dogi kończąc. Teraz sieć chce spróbować swoich sił na rynku gier mobilnych.
"W Żabce lubimy ciągle zaskakiwać klientów czymś nowym. Stale pracujemy nad komunikacją i rozwijamy kanały dotarcia do naszych klientów. Nowy znak będzie elementem akcji, o której na ten moment nie możemy więcej powiedzieć" - przekazało biuro prasowe w rozmowie z Next.Gazeta.pl.
Marka Żabu została zarejestrowana pod koniec sierpnia, a z wniosku patentowego wynika, że będzie działać w branży gier, usług w zakresie gier wideo i gier internetowych. Może to być powiązane z projektem rozwijanym od kilku miesięcy w wybranych sklepach Żabki - Nano, wykorzystującym rozszerzoną rzeczywistość (AR).
Raczej nie musimy się obawiać, że Żabka zacznie podbijać rynek gier mobilnych. Gry prawdopodobnie też nigdy nie staną się głównym źródłem przychodów firmy, ale mogą wspierać różnego rodzaju akcje promocyjne, mające na celu przyciągnięcie klientów do sklepów.
Klaudia Stawska, współpracownik Polygamii